Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 03.07.2025, 19:51

Рава-Руський ліцей

Меню сайту
Наше опитування
В якому році Ви закінчили школу-інтернат?
Всього відповідей: 166
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Історія школи

Історія школи-інтернату почалася 1 вересня 1961 року. Інтернат має свій імідж, особливий і неповторний, а головне зібрав конкретних виконавців, які пройнялися життєдайною ідеєю відродження держави, формування освіченої, культурної, національно свідомої молоді.
За роки існування в школі-інтернаті відпрацьовано свою філософію, до якої входять такі положення:
- кожен учень – це унікальна особистість, яка може навчатися різними методами, що передбачають досягнення високих цілей у зручному для неї темпі;
- ми маємо зробити все, щоб розвинути в кожному учневі бажання досягти ґрунтовних знань за всіма аспектами програми: інтелектуальним, соціально-емоційним, фізичним;
- увесь колектив школи-інтернату має стати позитивним прикладом виховання таких рис, як ініціативність, повага, толерантність.
Наші вчителі та вихователі – унікальний колектив однодумців, співтрудників, високоталановитих професіоналів. Школа, звичайно, повинна вчити життя, але по-іншому, не прямо, не відтворюючи те життя, яке вирує за її стінами, а створювати якийсь свій особливий педагогічний простір, у якому дітям було б добре.
Якщо учні добре почуваються в школі, це й означає, що вони вчаться жити, тому, що тільки в теплій, не непобоїмося сказати - в тепличній, атмосфері, у цілковитій безпеці, в любові дозрівають ті моральні сили, які необхідні людині, щоб вона могла гідно пройти нелегкий життєвий шлях, не падала духом ні в біді, ні в стражданні, уміла управляти собою, любила людей, прагнула зрозуміти сенс життя.
Авторитет школи-інтернату визначається внутрішньою культурою. Шкільна культура є сукупністю традицій та ритуалів. Що міцніше вкорінені ті чи інші традиції, то респектабільнішими виглядає навчальний заклад. Англійці говорять : «Хороший той навчальний заклад, у якого руді (старі) стіни». Передусім це традиції, які гнучко вписуються в шкільну культуру.
Головними ознаками внутрішньої культури школи-інтернату це:
- освітня установа, в якій живуть і навчаються діти із соціально незахищених сімей;
- у школі-інтернаті встановлений режим дня зі стабільним розкладом уроків, самопідготовок та дзвінків;
- школа–інтернат здійснює свою діяльність відповідно до статуту - навчально-виховний процес відбувається в режимі повного робочого дня;
- естетично оформлені класні кімнати, навчальні кабінети, спальні приміщення, обов’язковою умовою інтер’єру яких є кімнатні квіти;
- класні керівники, вихователі постійно зосереджують своїх підопічних на виконанні правил поведінки в школі-інтернаті і за її межами;
- повага до батьків і людей похилого віку, старших-завджи в полі зору педагогічного колективу;
- допомога учнів людям похилого віку в прибиранні дворів, складанні дров та ін.;
- щорічна церемонія посвяти в першокласники, проведення святкових лінійок Першого та Останнього дзвоників;
- постійний догляд за пам’ятником жертвам сталінських репресій, що по вул. Львівській.
Діти школи-інтернату, а їх понад 300, живуть насиченим, цікавим життям. У їхньому розпорядженні просторі світлі кабінети, спальні корпуси, комп’ютерний клас, шкільні майстерні, спортивна актова зала (велика і мала), бібліотека, їдальня, ляльковий театр.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz