З метою виховання в учнів інтересу до вивчення іноземної мови та вдосконалення навичок та вмінь учнів нещодавно у нашій школі-інтернаті було проведено День англійської мови.
Під час Дня англійської мови було проведено конкурс проектних робіт на тему «Англійські письменники». У цьому взяли участь учні 7-11-х класів. Учні творчо поставилися до виконання цього завдання і гарно висвітлили життя і творчість письменників.
Учні 2-А класу запросили усіх молодших школярів на свято «Весела англійська». Вони продемонстрували свої знання з англійської та виявили дотепність та кмітливість, намагаючись заохотити свого гостя, Незнайка (уч. 4-А класу Антон Бодяко) вчити англійську.
На святі перебувала сама Англійська Мова (уч. 4-А кл. В. Сабан), яка і провела урок з вивчення іноземної мови. Учні повторювали слова з тем «Кольори», «Сімя», «Алфавіт» та «Тварини».
З учнями 10-го класу була проведено заочну екскурсію по найвизначніших місцях Лондона. На основі вивченої лексики десятикласники повинні були навчитися орієнтуватися у таких життєвих ситуаціях як купівля квитків, проходження митного контролю, екскурсія по Лондоні та відвідування молодіжного кафе.
Група учнів, що, у рамках Дня англійської мови, зайняли І місце в конкурсі з англійської мови, мали можливість «відвідати» Лондон (Ірина Брик, Олег Сольчаник, Мар’яна Бодяко, Світлана Мідик, Настя Павлова Настя). Вони вирішують, що будуть «летіти» у Лондон – «збирають» і «купують» квитки у касі аеропорту (клерк – Юрій Карюк). Опісля проходять митний контроль (митник – Юрій Пелипець). Після цього проходять особистий контроль (митник – Марія Теглівець). Біля літака їх зустріла стюардеса (Марта Теглівець). У літаку вони вели розмову про те, що би хотіли побачити у столиці Великобританії.
При посадці літака учнів «зустріли» два гіда (Юлія Гедз, Ірина Клебан). Вони «показали» учням найвизначніші місця Лондона, серед яких – Вестмінстерський палац.
У молодіжному кафе учні «замовили» їжу (офіціант – Юрій Пелипець). Там вони слухали пісні у виконанні Софії Танчин та декламацію вірша «My Hearts in the Higlans».
Проведення предметного дня не тільки сприяло поглибленню знань з англійської мови, а й стало джерелом позитивних емоцій. У свою чергу, це підвищило мотивацію до вивчення культури іншої країни.
Анна Жемела
|